



Spasováním obrázků podle rámu a motoru (ty s modrým pozadím) je jasně vidět, že "tělo" i "střeva", nebo vlastně "srdce" obou "encéček" jsou úplně shodné. Včetně ocasu a zadních stupaček.
Nemá cenu se teda dohadovat, co je lepší. A stejně tak je úsměvné tvrdit, že s jednou je větší zábava jak s druhou. Prostě někdo má raději naháče, druhý se cítí dobře s nálepkou cestovatele. Obě motorky toho zvládnou víc, než co kdo v našich končinách vyzkouší. ;)
Technické údaje hledej u výrobce na Honda NC 750S | Katalog motocyklů a motokatalog na Motorkáři.cz a Honda NC 750X | Katalog motocyklů a motokatalog na Motorkáři.cz
A ano, v tomto srovnání vynechávám Integru i vzdáleněji příbuzné X-ADV.
pondělí 18. května 2020
SUPER děkuji za siulety, přesně toto jsem hledal 👍
OdpovědětVymazat