Ulice Údolní v Brně byla v poslední době několikrát jablkem sváru. Nejdříve se rozvířila kauza zrušeného přechodu na křižovatce s Úvozem. Ten současní radní slibují vrátit. Nejde jen o přechod. Po spojených úpravách je rohový dům s průchodem prakticky dopravně neobslužitelný.
Další kauza se rozvířila kvůli nepovolenému parkování a následným odtahům v úseku mezi Obilným trhem a Marešovou. Celou Údolní vedou koleje. Podél kolejí tramvaje se podle zákona parkovat nesmí, protože se musí dodržet vzdálenost tři a půl metru mezi kolejemi a zaparkovaným autem. Tím se stala tam zaparkovaná auta překážkou v provozu, protože při jejich objíždění po kolejích mohly být zablokovány šaliny, a byla nemilosrdně odtahována. Několik let. Za nemálo peněz. Situace neřešitelná.
Až nedávno najednou to, co léta nešlo, najednou šlo. V Údolní ulici již lze parkovat na vyznačených místech! Těžko dohlédnout na skutečné důvody, protože nedávné rozhodnutí, udělat z jízdního pruhu parkoviště a z kolejí společný pruh pro auta i šaliny, jde jak přímo proti několik let nevyvratitelným argumentům, tak proti současné městské dopravní politice. Možná to povolil "někdo" na truc. (ANO proti Žít?)
Osobně tím nejsem nijak nadšen. Na Údolní parkovat nepotřebuji a na panelech mezi kolejemi to ošklivě drncá i v autě, natož na skútru. A na skútru musím dávat bacha jak při přejezdu kolejí, tak na dveře zaparkovaných aut. Ale co už. Údolní na "horním" úseku stejně drncá celá a na dveře je třeba si dávat pořád a všude.
Ale koho překvapí, že toto opatření, co kromě parkujících není příjemné nikomu, nejvíc vadí cykloaktivistům? Po přečtení argumentace v Parkování na Údolní. Užitek pro pár desítek, nebezpečí pro stovky od Brno na kole, z.s. mám sto chutí jít počítat ty stovky ohrožených cyklistů. Hned zítra.
A taky mě napadá: jak v zimě zcela nepotřebné cyklopruhy smysluplně využít. :-|
Ale taky mě napadá, jestli by se za nenašlo pár milionů na opravu vozovky, místo na nesmyslné informační cedule o kvalitě ovzduší.
Čti také
Čti dál
Další kauza se rozvířila kvůli nepovolenému parkování a následným odtahům v úseku mezi Obilným trhem a Marešovou. Celou Údolní vedou koleje. Podél kolejí tramvaje se podle zákona parkovat nesmí, protože se musí dodržet vzdálenost tři a půl metru mezi kolejemi a zaparkovaným autem. Tím se stala tam zaparkovaná auta překážkou v provozu, protože při jejich objíždění po kolejích mohly být zablokovány šaliny, a byla nemilosrdně odtahována. Několik let. Za nemálo peněz. Situace neřešitelná.
Až nedávno najednou to, co léta nešlo, najednou šlo. V Údolní ulici již lze parkovat na vyznačených místech! Těžko dohlédnout na skutečné důvody, protože nedávné rozhodnutí, udělat z jízdního pruhu parkoviště a z kolejí společný pruh pro auta i šaliny, jde jak přímo proti několik let nevyvratitelným argumentům, tak proti současné městské dopravní politice. Možná to povolil "někdo" na truc. (ANO proti Žít?)
Osobně tím nejsem nijak nadšen. Na Údolní parkovat nepotřebuji a na panelech mezi kolejemi to ošklivě drncá i v autě, natož na skútru. A na skútru musím dávat bacha jak při přejezdu kolejí, tak na dveře zaparkovaných aut. Ale co už. Údolní na "horním" úseku stejně drncá celá a na dveře je třeba si dávat pořád a všude.
Ale koho překvapí, že toto opatření, co kromě parkujících není příjemné nikomu, nejvíc vadí cykloaktivistům? Po přečtení argumentace v Parkování na Údolní. Užitek pro pár desítek, nebezpečí pro stovky od Brno na kole, z.s. mám sto chutí jít počítat ty stovky ohrožených cyklistů. Hned zítra.
A taky mě napadá: jak v zimě zcela nepotřebné cyklopruhy smysluplně využít. :-|
Ale taky mě napadá, jestli by se za nenašlo pár milionů na opravu vozovky, místo na nesmyslné informační cedule o kvalitě ovzduší.
Čti také
- Konec odtahů z brněnské Údolní ulice, parkovat se tam bude smět - iDNES.cz
- Odtahy aut v Brně? Nejčastější jsou v Údolní ulici - Brněnský deník
- Mapa odtahů v Brně: Objevte nejrizikovější místa | Data
- V Údolní ulici řidiči opakovaně chybně parkují
pátek 18. listopadu 2016