Tento Marek Fišer jsem já, ne ten druhý

Leave a Comment
Každý má na světě dvojníka. Vzpomínám jak někdy v dobách gymplu mě jednou ve městě tahal spolužák za rukáv: "Maro, koukej, támhle stojíš!" Každý má i jmenovce. A nebývá s tím zpravidla větší problém. Dokud se nesetkáte ve stejném oboru nebo na "mediálním poli", což se mi nedávno podařilo upozorněním na můj text Krátká zpráva z veřejné diskuze o rezidentním parkování v Brně na Kabinet Motorismu.

Cítím tedy potřebu nahlas prohlásit, že to nejsem já ten Marek Fišer, co pracuje pro Brno na kole, z.s., co dával do kupy stadion Zbrojovky, peče se současnou nomenklaturou. Nejsem marek fišer - Google+, ani Marek Fiser | LinkedIn a ani marek fiser (@siberiantijger) | Twitter. Ne, toto nejsem já.

Já jsem ten Marek Fišer, co je détépák, webař, grafik, ilustrátor, programátor a nijak se politicky neangažuje. Jsem ten Marek Fišer, co nosí vousy, má břicho a nemá vlasy. Jsem ten Marek Fišer, co má rád auta, rád auty cestuje, rád různými auty jezdí a rád auty parkuje. Ale ano, taky rád jezdí na kole. Ale nenutí k tomu nikoho jiného, netvrdí, že je to spása moderní městské dopravy. A mnohem mnohem radši jezdí po Brně na skútru! Protože...

SKÚTR JE CESTA A MOTORKA JE CÍL! :)






úterý 15. listopadu 2016

0 komentářů:

Okomentovat